نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
چرا یوونتوس تصمیم به فروش کولوسفسکی و بنتانکور گرفت ؟

چرا یوونتوس تصمیم به فروش کولوسفسکی و بنتانکور گرفت ؟

دژان کولوسفسکی و رودریگو بنتانکور یوونتوس را ترک کردند و راهی تاتنهام انگلیس شدند تا در تیم انتونیو کونته سرمربی اسبق یووه، شایستگی های خود را نشان دهند.

 

اکثر هواداران یوونتوس جدایی آنها را جشن می گیرند و این احساسات ممکن است درست باشد و سهم آنها تحت هدایت ماسیمیلیانو آلگری در این فصل چندان چشمگیر نبود.

 

کولوسفسکی از زمان ورودش به یوونتوس در سال 2020، تنها درخشش هایی کوچکی از پتانسیل خود را نشان داده است. او در اولین فصل حضورش در تورین زیر نظر آندره آ پیرلو، 47 بازی برای یووه انجام داد، اما هرگز واقعاً عملکرد ثابتی نداشت.

 

در این فصل، او همچنین نتوانست ماسیمیلیانو آلگری را متقاعد کند، زیرا سرمربی توسکانی، کولوسفسکی را به عنوان یک شروع کننده در نظر نمی گرفت و حتی مصدومیت فدریکو کیزا در پایان فصل برای آلگری کافی نبود تا به این بازیکن سوئدی اعتماد کند.

 

آلگری به جای کولوسفسکی به خوان کوادرادو، فدریکو برناردسکی و پائولو دیبالا اعتماد بیشتری دارد، بنابراین بهترین گزینه برای جدایی، کولوسفسکی بود.

 

در همین حال، بعید است جای خالی بنتانکور در یووه احساس شود، به خصوص زمانی که آنها دنیس زکریا را به خدمت گرفتند.

 

اگرچه این بازیکن اروگوئه ای در این فصل تحت حاکمیت آلگری فرصت های زیادی را برای بازی کردن به دست آرود، اما او نقشی کلیدی در تورین بازی نکرد و نتوانست انتظارات را برآورده کند. حتی بدون حضور افراد جدید، یووه همچنان افرادی مانند آدرین رابیو و وستون مک‌کنی را در این نقش ترجیح می داد و بر همین راستا بود که یووه تصمیم به فروش او گرفت.

 

ملی پوش اروگوئه ای در این فصل 26 بازی بدون گلزنی انجام داده است و بیانکونری علیرغم دیدن جدایی او در خط هافبک بی کیفیت نخواهد بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: